| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Gast
|
Geplaatst: Za 19 Nov 2005 21:01 Onderwerp: Oproep Reunie 1980 - 1990 |
|
|
Beste oud-bewoner,
Misschien heb je al vernomen dat er volgend jaar een reunie plaats gaat vinden voor oud-bewoners/verzorgers uit de periode 1990-2000.
Nu leek het ons, ondergetekenden, een leuk idee om op deze re?nie in te haken en te proberen personen te vinden van voor deze periode. (Stichting de Glindhorst/de Rudoph Stichting/ de Glind tot 1990). Dit is uiteraard besproken met de organisatoren van de reunie 1990-2000.
Wij realiseren ons terdege dat er ook mensen zijn die zo?n eventuele re?nie helemaal niet zien zitten en toch, via via deze brief ontvangen. Graag willen wij ook op deze mensen een beroep doen en vragen of ook zij deze brief willen doorsturen naar contacten die zij hebben met deze of gene. Zelf hoeven zij niet te reageren en wordt er ook geen contact met hen gezocht.
Wij zouden het dus op prijs stellen dat de ontvanger van deze brief deze doorstuurt aan bekenden van de Glind van voor 1990.
Om privacy redenen, voor alle betrokkenen, hebben wij een speciale mailbox geopend [email]deglind2006@wanadoo.nl[/email]. Alleen wij -de initiatief nemers van deze brief- hebben toegang tot deze mailbox.
Adressen, telefoonnummers e.d. hebben wij niet nodig. Als je de bijgevoegde informatie aanvult en retourneert is dit voldoende voor ons.
Verder is het niet ons uitgangspunt contacten te leggen/verzorgen tussen oud-bewoners m.u.v. de eventuele re?nie natuurlijk, uitzonderingen daargelaten.
Tevens verzoeken wij je met druk om, als er al contact is gelegd met jou door Jessica Wattimena of Renald Majoor en je binnen de periode van 1990-2000 valt NIET te reageren op deze brief en deze alleen door te sturen. Onder geen beding willen wij de organisatoren van de re?nie 1990-2000 in hun vaarwater zitten. Dit is puur een visexpeditie naar ?oudere? bewoners. In afwachting van het aantal reacties op deze brief blijven wij zeggen ?eventuele reunie?omdat het niet zeker is dat wanneer wij 100+ contacten verzamelen wij vanzelfsprekend kunnen aansluiten bij de re?nie 1990-2000.
Wij verzamelen alleen de namen en e-mail adressen. Wanneer alles in kannen en kruiken is ontvang je een bericht. Dit uiteraard in overleg met de organisatoren van reunie 1990-2000.
Alvast bedankt voor je moeite en misschien tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Ronald & Anton Schol: de Cantharel/Klimop
Debbie Sijthoff: de Wilde Wingerd
p.s. Stuur je reactie o.v.v. de Glind 2006
Bijlage: antwoordformulier
ANTWOORDFORMULIER
VOORNAAM:
ACHTERNAAM:
NAAM GROEP/GEZIN:
JAARTAL:
E-MAIL ADRES:
*Mijn e-mail adres mag doorgegeven worden aan derden: JA/NEE
Ik wil graag de re?nie bijwonen: JA/NEE
Ik zoek al eeuwen naar (niet meer dan 2
[email]deglind2006@wanadoo.nl[/email] |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do 05 Jan 2006 18:19 Onderwerp: anton schol |
|
|
10 oktober 2005
Beste oud-bewoner,
Misschien heb je al vernomen dat er volgend jaar een re?nie plaats gaat vinden voor oud-bewoners/verzorgers uit de periode 1990-2000.
Nu leek het ons, ondergetekenden, een leuk idee om op deze reunie in te haken en te proberen personen te vinden van voor deze periode. (Stichting de Glindhorst/de Rudoph Stichting/ de Glind tot 1990). Dit is uiteraard besproken met de organisatoren van de re?nie 1990-2000.
Wij realiseren ons terdege dat er ook mensen zijn die zo?n eventuele re?nie helemaal niet zien zitten en toch, via via deze brief ontvangen. Graag willen wij ook op deze mensen een beroep doen en vragen of ook zij deze brief willen doorsturen naar contacten die zij hebben met deze of gene. Zelf hoeven zij niet te reageren en wordt er ook geen contact met hen gezocht.
Wij zouden het dus op prijs stellen dat de ontvanger van deze brief deze doorstuurt aan bekenden van de Glind van voor 1990.
Om privacy redenen, voor alle betrokkenen, hebben wij een speciale mailbox geopend [email]deglind2006@wanadoo.nl[/email]. Alleen wij -de initiatief nemers van deze brief- hebben toegang tot deze mailbox.
Adressen, telefoonnummers e.d. hebben wij niet nodig. Als je de bijgevoegde informatie aanvult en retourneert is dit voldoende voor ons.
Verder is het niet ons uitgangspunt contacten te leggen/verzorgen tussen oud-bewoners m.u.v. de eventuele re?nie natuurlijk, uitzonderingen daargelaten.
Tevens verzoeken wij je met druk om, als er al contact is gelegd met jou door Jessica Wattimena of Renald Majoor en je binnen de periode van 1990-2000 valt NIET te reageren op deze brief en deze alleen door te sturen. Onder geen beding willen wij de organisatoren van de reunie 1990-2000 in hun vaarwater zitten. Dit is puur een visexpeditie naar ?oudere? bewoners. In afwachting van het aantal reacties op deze brief blijven wij zeggen ?eventuele reunie omdat het niet zeker is dat wanneer wij 100+ contacten verzamelen wij vanzelfsprekend kunnen aansluiten bij de re?nie 1990-2000.
Wij verzamelen alleen de namen en e-mail adressen. Wanneer alles in kannen en kruiken is ontvang je een bericht. Dit uiteraard in overleg met de organisatoren van re?nie 1990-2000.
Alvast bedankt voor je moeite en misschien tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Ronald & Anton Schol: de Cantharel/Klimop
Debbie Sijthoff: de Wilde Wingerd
p.s. Stuur je reactie o.v.v. de Glind 2006
Bijlage: antwoordformulier
ANTWOORDFORMULIER
VOORNAAM:
ACHTERNAAM:
NAAM GROEP/GEZIN:
JAARTAL:
E-MAIL ADRES:
*Mijn e-mail adres mag doorgegeven worden aan derden: JA/NEE
Ik wil graag de reunie bijwonen: JA/NEE
Ik zoek al eeuwen naar (niet meer dan 2
[email]atonschol@wanadoo.nl[/email] |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 04 Feb 2006 22:35 Onderwerp: Organisatie Reunie 1980 - 2006 |
|
|
Hallo allemaal!
jullie hebben een tijdje niks van ons gehoord maar we zij nog wel degelijk druk bezig met de Reunie. De Reunie vind dit jaar plaats 2 September 2006!!!! Omdat er veel mensen gereageerd hebben met name ook uit de jaren tachtig hebben we besloten dat iedereen die op de Glind gewoond en gewerkt heeft van harte welkom is.
De Reunie site is in de maak hij komt er deze maand op dus hou de site in de gaten!! voor eventuele vragen mail [email]poc_hontas@yahoo.com[/email] of bel 06-13712411
Groeten Jessica en Renald |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do 16 Feb 2006 19:50 Onderwerp: Renald Majoor & Jessica Wattim |
|
|
Haaalllloooo mensen!!!!
Wat veel reacties zijn er binnen gekomen! Echt leuk dat iedereen er zo mee bezig is!
We hebben eindelijk een site!
[url]www.terugnaardeglind.nl[/url
En vandaag zijn we gefilmd door "Man Bijt Hond", wanneer de uitzending komt laten we het jullie weten!
Zaterdag 2 september gaat de reunie plaats vinden in (natuurlijk) De Glind! Voor degene die dat nog niet wisten!
Groetjes, WIJ!
[email]renaldmajoor@hotmail.com[/email] &
[email]poc_hontas@yahoo.com[/email] |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do 28 Sep 2006 11:03 Onderwerp: |
|
|
| Wat jammer zeg :( ik heb het gemist, ik was vandaag ineens op deze site gekomen en had de reunie graag meegemaakt. Ik was wel benieuwd naar mijn pleegzussen en broers... |
|
| Naar boven |
|
 |
|